کد مطلب:314478 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:195

به چشم مشاهده نمودم
جناب مستطاب آقای صادق چلداوی، از اهواز، دو كرامت به دفتر انتشارات مكتب الحسین علیه السلام ارسال نموده اند، ذیلا می خوانید:

حضرت حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای شیخ علی ربانی دامت بركاته

سلام علیكم، این جانب صادق چلداوی مؤلف كتاب نور هدایت 18 ساله ساكن شلنگ آباد اهواز بعد از انتشار دو كتاب سودمند كرامات و معجزات حضرت ابی الفضل العباس علیه السلام و حضرت رقیه سلام الله علیها و مطالعه ی آنها با توجه به درخواست حضرتعالی از كلیه ی برادران و خواهران دینی برای ارسال مشاهدات و مسموعات خویش در باب كرامت حضرت عباس علیه السلام به خود واجب دیدم سهمی در تكمیل جلد دوم كتاب چهره ی درخشان قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام هر چند كوچك داشته باشم.

1. اولین كرامت را خود به چشم مشاهده نموده ام و مربوط به گستاخی یك فرد مسلمان به مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام و توهین به افراد برگزار كننده ی این مراسم. قضیه از این قرار است: در محرم الحرام سال 1416 ق در منزل با پدر و برادر و پسر دایی نشسته بودیم. در این اثنا آقایی كه از ذكر اسم او معذورم وارد منزل ما شد. متذكر شوم منزل ما 500 متر مساحت دارد و یك قسمت از آن را برای نگهداری گاو و گوساله گذاشته بودیم. آقای مذكور گوساله ای داشت كه در منزل ما نگهداری می كرد. آن شب گوساله فحلی شده بود و قرار بود آن آقا گوساله اش را برای جفت گیری یك جای ببرد. قبل از این كار نشست و شروع به صحبت كردن كرد.

فامیل هایمان از قدیم الایام یك هیئت عزاداری در ایام عاشورا تشكیل می دادند. این آقا



[ صفحه 430]



شروع كرد به توهین به افرادی كه این مراسم را برپا می كنند و گفت: این افراد با این مراسم شان مردم را اذیت می كنند. مگر امام حسین علیه السلام خواسته كه آنها برایش عزاداری كنند و حضرت عباس علیه السلام خواست كه فلانی در مراسم شبیه آن حضرت بشود و حرف های توهین آمیز دیگر.

من به ایشان گفتم: اگر این مراسم عزاداری و شبیه خوانی برگزار نشود، دیگر به چه شكلی می توان مظلومیت امام حسین علیه السلام را به مردم نشان داد. با این حرف ها دست از حرف های توهین آمیزش برنداشت و بلند شد و رفت گوساله را باز كند كه ببرد در این اثنا، گوساله كه فقط سروصدا می كرد و به هیچ كس صدمه نمی زد آقا را بلند كرد و به زمین زد و از دست و سرش خون جاری شد. ما فی الحال دریافتیم كه این حادثه نتیجه ی گستاخی این آقا نسبت به حضرات امام حسین و ابی الفضل العباس علیهماالسلام است. كه در همان ساعت آن بزرگواران این آقا را تأدیب كردند.